Sunday, November 21, 2010

17:49



CP 0/1 2.05
CP 1/2 1.14
CP 2/3 1.59
CP 3/4 2.35
CP 4/5 1.37
CP 5/6 1.03
CP 6/7 2.03
CP 7/8 1.58
CP 8/9 1.23
CP 9/10 1.52
Total: 17.49

1+2 3.19
雙坳 11.15
9+10 3.15
Total:17.49

1. 賽後檢討,好容易分析,前段大嬴,後段(特別是第8和9段)輸番,第10段末段狂奔,先至破到18。

2. TC賽前考慮過留前鬥後,但想到隊員狀態特性,後段冧就由佢冧,索性前段賺得幾多得幾多,袋落袋先算。賽果證明,這是明智決定。

3. 沿途見不到太多人,到了第10段末段忽然見到人山人海,心想大家都是做18,一於一齊行,點知愈行愈不對路,點解咁慢?想深一層,想做18不等於可以做到18,勢色不對,立刻發足狂奔。後來發現這堆人中真係有人做不到18。

4. Victory Lap就冇,完事後想死,星期日在大班樓跟支援團隊擦餐勁,吹水三粒鐘,不亦樂乎。

5. Tommy的狀態足可做16。

6. 恭喜精A,做19:52,創PB,明年心口有個S字。

7. To S11的Francis:嘩,15:59,最後1K肯定快到唔見影,恭喜兼佩服。


8. 講多無謂,A picture tells a thousand words,精B是這樣破18的。

6 comments:

  1. 大成功,勁,恭喜晒呢!!!

    Yes, that picture tells a lot...
    It's really touching.
    Thanks for sharing.

    抱歉,因為我沒有facebook,所以未能在你們賽事進行中留言,只能在心裡為你送上祝福。^^

    Congratulations! 精B S team.

    ReplyDelete
  2. 恭喜哂!在第三段已很相信你隊只要不是太冒進的話,必可成功達標,因實在賺了很多時間在手。

    你說得對,隊友最後2K真的快到唔見影,連我都被遠遠拋離,看不見他們衝線(在九、十段小弟的角色已由walker變為support)。

    以精B頭段的段速來看,成績應仍有推前的空間,明年再來挑戰更高的目標吧!

    ReplyDelete
  3. 我係雞公山腳唔肯比晒成支水你的孤寒鬼~ sorry呀~ 恭喜你們達標!

    ReplyDelete
  4. 唔使Sorry,Support Team 咁辛苦攞水上山,當然要慳住用。請繼續支持毅行者。

    ReplyDelete
  5. 恭喜你們成為真正的超級毅行者。

    ReplyDelete